Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

2. Κεφάλαιο (Edward)

Έντουαρντ:


Αποκλείεται να είναι νεκρή. Η Ρόζαλι λέει ψέματα. "Έλα ρε Άλις σήκωσέ το πιά".

<<Ναί;>>
<<Άλις, ο Έντουαρντ είμαι, τί γίνεται;>>
<<Δεν την βλέπω>>
<<Μα τί λες τώρα Άλις; Είσαι καλά; Μου κάνετε πλάκα όλοι σας, έτσι;>>
Σιωπή!
<<Άλις, Άλις είσαι εκεί; ΑΛΙΣ!!!>>
<<Έντουαρντ...μου χαλάς το όραμα. Η Μπέλλα είναι εντάξει, αυτή τη στιγμή είναι στο μπάνιο.>>
<<Δόξα τω Θεό>>,είπα, αλλά αμέσως η φωνή μου έγινε πάλι ανυσηχητική,<<μα καλά γιατί δεν μπορούσες να την δείς;>>
<<Δεν ξέρω...Δεν είμαι μέντιουμ...Οράματα βλέπω>>
<<Καλά..Για ό,τι νεότερο πάρε με τηλέφωνο..>>, είπα κι έκλεισα το τηλέφωνο.

Είχα μιά ανακούφιση. Είναι καλά. Αλλά με περιέβαλε ένα κύμα περιέργειας. Γιατί δεν την έβλεπε η Άλις; Άρπαξα αμέσως το κινητό μου κι έγραψα:

"Άλις, μπορείς να πας στο Φορκς να μάθεις τί γίνετε;" Ύστερα μπήκα στις επαφες βρήκα το όνομα Άλις και το έστειλα. Ήρθε ειδοποίηση ότι το μήνυμα στάλθηκε. Λίγες στιγμές αργότερα ένα μήνυμα ήρθε:

"Ό,τι πείς εσύ, θα σε πάρω για να σε ενημερώσω"

Το κινητό μου είχε μίνει απο μπαταρία και δεν το είχε προσέξει. Εκείνη την στιγμή η οθόνη του κινητού μαύρισε. Το έβαλα για φόρτιση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου