Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

5. Κεφάλαιο (Εdward)

Έντουαρντ:



Το κινητό μου χτύπησε και με ένα σπρώξιμο το έβγαλα απ την πρίζα.
<<Άλις;Τι έγινε;>>,ρώτησα με αγωνία.
<<Τίποτα...Μην ανησυχεις είναι όλα υπο έλεγχο, απλά η Μπέλλα μαζοχ...εεε..δηλαδή κάνει παρέα με έναν λυκάνθρωπο ονόματι Τζέικομπ>>, είπε.
<<Πρέπει να την σώσουμε>>
<<Περίμενε Έντουαρντ...>>, αλλά ήταν αργά γιατί το είχα, πια, κλείσει.
<<Μου ήρθε ένα μήνυμα και μάντεψα απο ποιόν ήταν και τι έλεγε: Θα ήταν απο την Άλις και θα έλεγε: Έντουαρντ της είπες ότι δεν θα την ξαναενοχλήσεις, ή κάτι τέτοιο.
Ήταν όντως απο την Άλις κι έλεγε:
Έντουαρντ μην χαλάσεις την ευτυχία της. Η Μπέλλα ερωτεύτηκε και τα έφτιαξε με αυτόν τον...λυκάνθρωπο...Σε παρακαλώ..Την είδα να χαμογελάει...Νομίζω αυτό θέλουμε όλοι...Με εξαιρέσεις

Με τις δύο τετελευταίες λέξεις σκέφτηκα την Ρόζαλι. Και μετά τα'χασά. Η Μπέλλα με λυκάνθρωπο; Γιατί είναι καλύτερα με βρικόλακα που κινδυνεύει να την φάει;, μου απάντησε ο εαυτός μου.

Τότε άρπαξα το τηλέφωνο μου και κάλεσα έναν αριθμό.
<<Ναί; Αεροδρόμιο; Πότε έχετε εισητήριο για Σιατλ;>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου