Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

9. Κεφάλαιο (Jacob)

Τζέικομπ:

<<Ε, δεν το πιστεύω μου κάνετε όλοι πλάκα έτσι;>>, είπα νευριασμένος και σαστισμένος.
<<Γιατί Τζέικ; Μήπως κάνετε όντως πάρτυ και δεν με καλέσατε; Αλλά γιατί στο δωμάτιο της Μπέλλα;>>, είπε δήθεν με απορία αλλά και με ειρωνία μαζί, ο Σεθ Κλίαργουτερ.
Εγώ άνοιξα στο στόμα μου να μιλήσω αλλά ο Σεθ πάλι με διέκοψε.
<<Και τί είναι αυτή η μπόχα;>>, είπε διαστέλοντας την μύτη του.
Οι βρικόλακες τον αγριοκοίταξαν κι εγώ με το ζόρι κρατιόμουν να μην γελάσω.
<<Δεν μυρίζετε καλήτερα>>, είπε η Άλις με ένα προσποιημένο χαμογελο.
<<Δηλαδή..δηλαδή ξέρετ...>>, ο Σεθ διέκοψε την φράση του και ξεκίνησε άλλη, <<Ω θεέ μου!>>, ειπε, <<Ω θεέ μου είστε βρικόλακες! Χέρομαι που σας γνωρίζω>>, είπε σφίγγοντας το χέρι των βγελλών, λες και ήταν κάποιοι πασύγνωστοι ηθοποιοί.
Η Μπέλλα είχε νευριάσει και κοίταζε τον Σεθ σαν να απορούσε σε κάτι. Και τότε, κατάλαβα την απορία της.
<<Μα...Δεν μου λες Σεθ..>>, είπα εγώ αλλάζοντας τόνο, <<τί σε φέρνει εδώ;>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου